ForumsForum GamesPredict the number of posts.

1921 130180
R2D21999
online
R2D21999
18,139 posts
9,110

This is a quite simple game all you have to do is guess if the person below you will have higher or lower posts.

EX: R2D21999 268 posts: Lower
Random user 34 posts: Yep, higher
2nd random user 1 post: Nope, Higher

Alright now to start the game.

Higher.

  • 1,921 Replies
xeano321
offline
xeano321
3,087 posts
2,095

Correct, but it doesn't take much to guess that, considering 80% of the users have less then you.

Hmmm.... I guess lower.

ArgamenPhish
offline
ArgamenPhish
737 posts
445

tRUE1 crap caps lock

True!
I shall guess higher.

pokemonrocks126
offline
pokemonrocks126
643 posts
320

yes r2d
i will guess higher

pokemonrocks126
offline
pokemonrocks126
643 posts
320

woow i got ninjad but ara your wroung higher

xeano321
offline
xeano321
3,087 posts
2,095

Wow. You're correct.

woow i got ninjad but ara your wroung higher


How did you get ninjad? You posted nearly four hours after Argamen.

I'm guessing higher.
ArgamenPhish
offline
ArgamenPhish
737 posts
445

wrong
lol I didn't look at the times lol
I guess lower

MattEmAngel
offline
MattEmAngel
7,705 posts
4,240

Nope.

I guess lower.

R2D21999
online
R2D21999
18,139 posts
9,110

Nope I'm only a few posts above you.

8/21 lower.

shadowgun453
offline
shadowgun453
2,550 posts
2,580

Ding, right. Higher

ArgamenPhish
offline
ArgamenPhish
737 posts
445

Yep I guess higher 1/2.. I think.

vinster132
offline
vinster132
5,965 posts
4,250

Yep.

I feel like saying higher.

pangtongshu
offline
pangtongshu
9,995 posts
3,285

Man..that is sad..

14/28...do the math brah, that is 99%! Lower

vinster132
offline
vinster132
5,965 posts
4,250

I know I know. I just felt like it.

Lower

ArgamenPhish
offline
ArgamenPhish
737 posts
445

Yep
I guess lower 2/3

pangtongshu
offline
pangtongshu
9,995 posts
3,285

Not really

14/29...weep at my almighty glory...higher

Showing 226-240 of 1921