Forums

ForumsArt, Music, and Writing

Strop's sporadic scrapbook

Posted Nov 25, '08 at 8:22pm

thoadthetoad

thoadthetoad

5,439 posts

the more and more I look at anthro ninja-strop I just totally wig out and think that it's made of pure silly. Lol. But then again, a child with claws that can slice through anything is kinda silly.

 

Posted Nov 26, '08 at 5:44am

kingryan

kingryan

4,165 posts

I'm going to post some Fan-Art...because I feel like it!

I drew it today in Science when I had finished all the work for the year...

Its a picture of Strop!

http://i296.photobucket.com/albums/mm193/kingryanv/strop3.jpg

I am very proud of myself for learning how to make the picture a link :)

I hope it works!

What do ya think?

KingRyan

 

Posted Nov 26, '08 at 5:47am

Strop

Strop

10,823 posts

Moderator

@ thoad: Obviously teh furries is not for you :P

@ kingryan: OMG AWESOME. At first I wondered why I was wearing an oldies woolen vest and was fat and balding, then I read the caption.

 

Posted Nov 26, '08 at 5:55am

kingryan

kingryan

4,165 posts

@ kingryan: OMG AWESOME. At first I wondered why I was wearing an oldies woolen vest and was fat and balding, then I read the caption.

Whoa..I didn't even try for the balding! I so can't draw!

Hmm...I might try again tomorrow in Science...lol!

KingRyan

 

Posted Nov 26, '08 at 6:00am

Strop

Strop

10,823 posts

Moderator

Oh, well you see how the mane starts somewhere on the neck? Ordinarily horses have hair over the poll and also have a forelock. Since this geezer Strop was missing those I concluded you left it out on purpose :P Accidental brilliance eh.

 

Posted Nov 26, '08 at 6:05am

kingryan

kingryan

4,165 posts

lol!

Originally, I was planning on giving you long, silky hair and dressed you in a pink nightdress....but...my art skills failed on me...

Hey...maybe my English teacher (just an art teacher who gives me 100%) might draw something for me....

KIngRyan

 

Posted Nov 26, '08 at 6:08am

Strop

Strop

10,823 posts

Moderator

Yeah I can see that happening:

"Hey teach, could you draw me a horse-man wearing with long silky hair in a pink dress?"

"Ryan, maybe you ought to see the school counsellor."

xD

 

Posted Nov 26, '08 at 7:52am

Zophia

Zophia

8,407 posts

Moderator

Originally, I was planning on giving you long, silky hair and dressed you in a pink nightdress....but...my art skills failed on me...

*takes out own art skills*

Unfortunately not many of you will see the result of this, since I'm merging it with a drawing Strop requested that wouldn't be okay on a PG13 forum...

 

Posted Nov 26, '08 at 9:00am

raigeki

raigeki

692 posts

as long as we can see it zoph it would be fine! send us the link here!

 

Posted Nov 26, '08 at 12:50pm

armorgold

armorgold

288 posts

wow strop! i didnt know u could draw such a thing!

 
Reply to Strop's sporadic scrapbook

You must be logged in to post a reply!