ForumsPopular MediaEminem best song

24 3108
skyrider31
offline
skyrider31
25 posts
Peasant

Which is the best song eminem sang?

  • 24 Replies
partydevil
offline
partydevil
5,168 posts
Bard

for me it probably is "stan"
but then i didn't realy like his solo songs. i know him more from d-12 and those kinda songs.

soccerdude2
offline
soccerdude2
1,684 posts
Farmer


"Best Eminem song" is like saying "Favourite time I got stabbed."


That's what I think about "Best Taylor Swift song"

My favorites are Stan, Like Toy Soldiers, Going Through Changes, Lose Yourself, Mockingbird, and maybe Sing to the Moment.

Well Em's lightning verse in No Love makes that probably one of his best.


It is one of his best, however I can't stand the Lil Wayne part of the song.
Idoitboi
offline
Idoitboi
13 posts
Peasant

respect to the dude that brought it back to infinite hahaha thats true fan right there

worrinpeace
offline
worrinpeace
150 posts
Peasant

The best song is : thats all she wrote ft T.I.

Idoitboi
offline
Idoitboi
13 posts
Peasant

im gonna take infinite

Br1an143
offline
Br1an143
11 posts
Peasant

I agree with exitpathuser I'm Not Afraid is awesome

Idoitboi
offline
Idoitboi
13 posts
Peasant

eminem can go harder than that though

killersup10
offline
killersup10
2,747 posts
Jester

killersup loves eminem's song"without me"it descibes killersup.seriously without killersup everything would be soooooooooo boring XD

MrDayCee
offline
MrDayCee
13,547 posts
King

For me "Stan" is by far the best songe ever composed (Did he? Dunno...) / made by Eminem!
The song just gives you chills, goose bumps, younameit whenever it's played! =D

Especially the little sound bits added to the song display a great sense of experience to the story told! =)

Showing 16-24 of 24