ForumsArt, Music, and Writingpickpocket`s doodles

464 79741
pickpocket
offline
pickpocket
5,988 posts
1,810

So, I started to doodle in my math notebook in class. They actually came out pretty cool. I decided to share them with you because I just did. Here, have a robot thing.
http://i1258.photobucket.com/albums/ii523/snowman921/Photoon11-28-12at1025PM.jpg

And this one is pretty cool in my opinion. its all slimy and stuff.
http://i1258.photobucket.com/albums/ii523/snowman921/Photoon11-28-12at1024PM.jpg

Yes, thats my math work. It shows my dedication, doesnt it?

I might put up some more in a few days. I dunno.

  • 464 Replies
Salvidian
offline
Salvidian
4,229 posts
2,255

I salvaged your little evil guy from your entrapping notebook.

http://i1246.photobucket.com/albums/gg606/Salvidian/pickpocket34_zpsa12e87ff.png

R2D21999
offline
R2D21999
18,134 posts
9,110

Good news everyone, after today im on break. Hopefully I will be able to make all the art needed.


Yay best news ever.
70_70_70
offline
70_70_70
398 posts
970

Good news everyone, after today im on break. Hopefully I will be able to make all the art needed.


lol nice to hear that XD
btw gratz on ur seasonal Armatar pics dude XD
Mine also been chosen lah XD
pickpocket
offline
pickpocket
5,988 posts
1,810

I salvaged your little evil guy from your entrapping notebook.

Sal, no! He mustn't be released on mankind! What have you done?
Eyes got dilated. Can't see right, let alone draw.
70_70_70
offline
70_70_70
398 posts
970

Eyes got dilated. Can't see right, let alone draw.


lol now pick looks somewhat like his own slender Armatar lah XD
killersup10
offline
killersup10
2,747 posts
2,850

I salvaged your little evil guy from your entrapping notebook.


YOU FOOL! * pukes up blood* Quickely...finish Killersup, the demon....its inside... * pukes more blood*
70_70_70
offline
70_70_70
398 posts
970

yo dude, dun worry coz the INFAMOUS HOBO IS COMING FOR THE RESCUE!!!!!!!!

http://i1321.photobucket.com/albums/u558/70_70_70/Untitled-1_zps5327c17f.png


btw, have u guys tried the last chapter of the infamous Hobo series?

R2D21999
offline
R2D21999
18,134 posts
9,110

This is pick's art not 70's art.

70_70_70
offline
70_70_70
398 posts
970

@R2D21999: yah I know but u should consider the emergency situation lah :-P

1. Sal alvaged pick's little evil guy from his entrapping notebook
2. the monster atk pick n killer
3. So of course I MUST COME FOR THE RESCUE, no?
and dun worry, this is just one exception lah XD
next time I wont post my pics here bcoz THIS THREAD IS EXCLUSIVELY MADE FOR THE ART OF PICK LAH


P/S: but if the Hobo dun come, then pick and killer might be killed by that monster, no? ;D

R2D21999
offline
R2D21999
18,134 posts
9,110

Well still I'm going to ignore your picture and pretend I was never part of your crime- I mean "art."

70_70_70
offline
70_70_70
398 posts
970

Well still I'm going to ignore your picture and pretend I was never part of your crime- I mean "art."


plz understand me dude, just this emergency case ONLY lah :-P
i also dun wanna be rude in pick's very own art thread lah :-P
pickpocket
offline
pickpocket
5,988 posts
1,810

plz understand me dude, just this emergency case ONLY lah :-P
i also dun wanna be rude in pick's very own art thread lah :-P

Please do post that stuff somewhere else.
70_70_70
offline
70_70_70
398 posts
970

hmm let me explain a lil about mah rude lah:

actually I saw Sal posted a pic in ur thread, so i thought ur rule about "only ur pics r allowed in the thread" was loosen for a while-
I mean when Sal also posted his art in the thread, i thought that maybe u allowed others to post the pic there also

but it turned out as a misunderstanding of mine lah :-P

---> so i promise that i wont post mah art in this thread anymore, just cmt in text form lah XD

pangtongshu
offline
pangtongshu
9,995 posts
3,285

70x3..not sure if you realized what actually happened or not..but just in case I'll explain

Sal didn't post his art..he posted pick's shade man without any of the extra page stuff around him

----

Whatever happened to other user's emblems pick?

pickpocket
offline
pickpocket
5,988 posts
1,810

Been stressed out. My school gave us a crap load of work to do before break and some stuff was going on socially. Now I'm visiting family and stuff. I have some nice drawings, but I haven't finished GoH's yet, and haven't started 70x3. I'll get them done soon.

Showing 121-135 of 464