ForumsThe TavernGeneral Relationship Thread

2142 216656
Ernie15
offline
Ernie15
13,428 posts
5,660

I've noticed the increase in threads being made about problems with relationships and dating. Now, I have no problem with the subject matter. No, my problem is with the amount of threads people are creating about it.

Judging by all these threads being made about the same thing, it's safe to say it's inevitable for these questions to be asked; and since the answers to these relationship/dating questions are generally very similar, putting all the questions in one thread saves time and posting.

No, this is not a thread where you specifically ask me for advice; I don't know very much about this subject. I'm simply the guy who has created the thread so you can post your questions for anybody to answer.

So if you have a question about dating or relationships, or anything along those lines, ask it here, wait for someone to reply here, and don't make a new thread about it!

  • 2,142 Replies
pickpocket
offline
pickpocket
5,988 posts
1,810

thank u ghgt that helps me so much now because i know that
and at my school like no one is dating.....and the wierd think was they were dating last year but not this year........ahh whatever me and my friends already determind that over half of the kids do drugs and the other have are alcoholics sooo yeah
exept us yeah were the only "sane" ones lol

Ghgt99
offline
Ghgt99
1,906 posts
260

thank u ghgt that helps me so much now because i know that


Your welcome.

ahh whatever me and my friends already determind that over half of the kids do drugs and the other have are alcoholics sooo yeah


Ok... that is a weird school then.
pickpocket
offline
pickpocket
5,988 posts
1,810

yeah it is a really wierd school :P

Ghgt99
offline
Ghgt99
1,906 posts
260

yeah it is a really wierd school :P


Lol. On friday I saw a guy doing the bump. On the ground. With someone doing the Captain Morgan. (You stand on someone so you look like Captain Morgan.)

It was really weird.
jeol
offline
jeol
3,842 posts
6,080

No, you're wrong. It depends on the two people dating and if they are comfortable with kissing and such. When I was in middle school I saw people kissing all the time. I usually hug my female friends when I greet them, that doesn't mean that we're dating.

Two people are dating if they go on dates, no determined by their contact. Relationships aren't built on kisses. If they are, then the people dating are doing it for wrong reasons.
Ernie15
offline
Ernie15
13,428 posts
5,660

me and my friends already determind that over half of the kids do drugs and the other have are alcoholics sooo yeah


You're saying that over 50% of the kids are druggies, while the other half are alcoholics. Hmmm...

50+% + 50% = 100+%

So more than 100% of the kids in your school are either drug addicts or alcoholics. And that isn't even counting where you and your friends fit in.

yeah it is a really wierd school


You said it. I can already tell what the math department is like.
pickpocket
offline
pickpocket
5,988 posts
1,810

yah man see the math is awsome
look what i know
1+1=17! see?
and srry but this is way of topic
this was a relasionship forum before u started to make fun of my school math program! *starts drinking*
no im just kiding and before i was exagerating just a little bit

GhostOfMatrix
offline
GhostOfMatrix
15,527 posts
6,600

Two people are dating if they go on dates, no determined by their contact.

...And what was the point in quoting me and telling me what I already know?

I was quoting the person that thought hugging means that they were dating.
jeol
offline
jeol
3,842 posts
6,080

...And what was the point in quoting me and telling me what I already know?

I apologize for my arrogance. Will you forgive me?
PercyRules
offline
PercyRules
40 posts
0

My dad wont let me date and im 12 what should i do!!!!!!!!!!!
Cuz i really want to and ive got a few people who wanno go out with me

FloydTC
offline
FloydTC
2,931 posts
0

just tell your dad youre going to go hang out with some friends

Nurvana
offline
Nurvana
2,535 posts
2,145

Ah jeez Percy you're only twelve? Spend the night with your pokemon cards instead...

redbedhead
offline
redbedhead
344 posts
110

Cuz i really want to and ive got a few people who wanno go out with me

by "wanna go out with me" what do you mean by "out"? Like go out to the back yard or to the park to swing on the swing set? Not trying to be offensive but at 12 there really is no benefit of dating, especially when you haven't (or are JUST starting) puberty. Wait a few more years, trust me it'll be worth it.
FloydTC
offline
FloydTC
2,931 posts
0

people just date for reputation reasons at that age. besides, every 12 year old boy has be justin bieber to get a date nowdays

dudeguy45
offline
dudeguy45
2,927 posts
740

I've never gone out with anyone, but I'm still popular. Don't go out with a girl just for street credz.

Showing 61-75 of 2142